Devizierii Top Lac Auto Service au participat la evenimentul lunii: cursul Eurotax

Devizierii au un rol-cheie intr-un service auto datorita responsabilitatilor multiple pe care le au pentru indeplinirea cu succes a operatiunilor specifice acestui sector de activitate.

Devizierii Top Lac Auto Service sunt instruiti periodic in cadrul unor cursuri si evenimente dedicate pentru a fi la curent cu cele mai noi informatii din domeniu. Recent, echipa de devizieri a service-ului Top Lac Auto a participat la un curs organizat de Eurotax, in cadrul caruia au aflat cum se poate imbunatati gradul de acuratete a estimarii valorii daunelor, cum se pot eficientiza procesele intr-un service, inclusiv cele care tin de intermedierea relatiei cu companiile de asigurari.

Daunele usoare sunt cel mai frecvent intalnite in cadrul interventiilor in service, iar estimarea adecvata a costurilor acestora si cunoasterea preturilor pentru piesele de schimb sunt aspecte importante pentru a facilita procesul de reparatie si comunicarea dintre service si companiile de asigurari.

Solutiile Eurotax asigura o optimizare a procesului de intocmire a unui deviz estimativ si a fluxului de lucru pentru gestionarea centralizata a unei reparatii.

O eficientizare a proceselor implica si evidenta datelor legate de reparatii si operatiunile derulate in service, incluzand informatii despre mentenanta autovehiculelor, durata de timp alocata manoperei si instructiuni clare si tehnici de reparare pentru fiecare marca auto.

Un alt aspect esential il reprezinta estimarea cat mai exacta a costurilor de reparatie si intocmirea unui deviz estimativ. Clasificarea daunelor este vitala pentru intocmirea rapida a unui deviz.

Cele mai importante responsabilitati ale devizierilor din echipa Top Lac Auto Service sunt:

  • Programarea clientilor pentru reparatii auto;
  • Intocmirea devizelor de reparatie;
  • Transmiterea ofertelor de manopera si consumabile catre clienti;
  • Consilierea clientilor pentru deschiderea si solutionarea dosarelor de daune auto;
  • Mentinerea legaturii cu clientii;
  • Asigurarea suportului si informarea clientilor in ceea ce priveste planificarea, stadiul de executie si finalizarea reparatiilor;
  • Intocmirea notei de comanda pentru autovehiculele care intra in reparatie si a fisei de lucru;
  • Intocmirea si deschiderea fisei de lucru pentru autovehiculele aflate in service;
  • Mentinerea legaturii cu departamentul de vanzari, mecanicii, clientii, magazia de piese si departamentul de facturare;
  • Urmarirea evolutiei interventiilor din service si informarea clientilor cu privire la situatiile nou aparute;
  • Intocmirea facturilor fiscale;
  • Efectuarea gestiunii stocurilor de produse;
  • Efectuarea receptiei fizice a autoturismelor si predarea acestora dupa incheierea reparatiilor;
  • Monitorizarea gradului de satisfactie a clientilor.

Top Lac Auto Service ofera servicii gratuite de consiliere in caz de daune auto si reparatii de calitate, decontate direct de catre asiguratorii din Romania. Portofoliul de lucrari include si servicii de: vopsitorie, tinichigerie, tuning, detailing, tractari, ITP.

Trimite articolul: